Söndag

Har inte haft lust att skriva på några dagar, som ni kanske sett. Men nu slänger jag in ett inlägg i alla fall. I fredags jobbade jag till nio, efter det tog jag det bara lugnt och tittade på OS. Jag älskar att det är OS på tv, det är alltid något att titta på. Anna Haag gjorde det grymt bra som knep ett silver. Efter det blev det en rätt tidig sänggång, eftersom jag skulle upp på lördagen.

I lördags öppnade jag och Madde på macken. 9-15 jobbade jag då och efter det lagade jag och Sofia mat. Det blev tacos. Mamma och pappa var borta över dagen så det blev bara vi som åt. Sedan åkte jag in till Pernilla och vi såg på film och hade en allmänt mysig kväll.

Idag har det varit jobb 11-15. Skönt pass måste jag säga, även om det varit en seg dag idag. Det är då inte många som har gett sig ut i det här vädret. Men nu är jag hemma och ska vila lite och duscha.

Ikväll ska jag mysa med Carro. Vi ska beställa mat och äta annat gott. Hoppas att jag får henne att vilja se på OS, det är ju skidskytte för både herrarna och damerna ikväll. Hoppas på fler medaljer då, men det lär väl bli rätt svårt. Nu är det så att bloggen är lika kass igen, sådär med bilderna och så, det suger verkligen. Fast jag fick till det nu, ibland är man bra duktig.

För övrigt måste jag säga att jag hatar vädret som är nu, det är fan sjukt! Jag längtar verkligen till sommaren. Men de säger ju att har det varit en riktigt jävlig vinter så blir det en bra sommar, så hoppas kan man ju.

Nu ska jag avsluta. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0