Söndag

Sa ju att jag nog skulle bli off. Har faktiskt inte suttit nästan någonting vid datorn de senaste dagarna, rätt skönt det med faktiskt.

Hur som helst, ska skynda mig att skriva ett inlägg innan batteriet dör. Lat som jag är orkar jag inte kliva upp och hämta laddaren.

I fredags gjorde jag min första träning på flera månader, det kändes helt okej. Efter det åkte jag och Malin och käkade på mini, sedan åkte jag hem och somnade som en stock på en gång. Lite segt med så sen träning, men det gick bra ändå tycker jag.

Angående gårdagen tänker jag inte ens nämna hur min morgon var, för den var faktiskt liiiiiiiite kämpig. Men till slut dök jag upp på ängevallen och hjälpte till att fixa inför överraskningsfesten för Ralf och Lunken, som blev väldigt lyckad faktiskt. När den var över begav jag mig till Jossi, dit även Sandra och Emma dök upp. Blev en slapparkväll framför tvn, alltså ingen utgång.

Idag ska jag städa, håller på redan. Mamma och pappa kommer hem idag också, då får man väl höra hur himla skönt de har haft det. De har varit på Södra Berget sen i fredags, men det är de värda.

Nu ska jag fortsätta! Imorgon är det Timrå-Modo som gäller och med gårdagens 10-3 vinst har man en rätt bra känsla i magen! Vi hörs. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0