Tisdag

Skulle ha ätit lunch med Nolle idag, men det blev aldrig av. Jag mådde så förbannat dåligt när jag vaknade, så jag kände att jag behövde sova några timmar till, eftersom jag skulle jobba. Förstående som hon är bestämde vi oss för att ta det en annan dag.

Tog mig till slut upp och tog en välbehövlig dusch. Efter det gick jag och jobbade. Jobbade 14-19 och det gick bra. Höll dock på att knäcka mina brillor kan jag ju medge. Snacka om drygt att försöka ta ner ett stort paket och det ramlar rakt mot ansiktet. Jösses säger jag bara, men det gick ju bra ändå.

Efter jobbet gick jag hem och såg oth. Snacka om sjukt bra serie det är, helt klart min favorit. Man låter helt klart nördig, men de som har sett förstår hur bra det är liksom. Känslig som man är ibland grät man en liten skvätt till avsnittet, men jag var minsann inte ensam.

Har inte så mycket mer att skriva. Hade personalmöte vid nio och efter det har jag bara tagit det lugnt. Håller på att spöa Jossi på betapet nu också.

Vi hörs! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0