Torsdag

Bra att man får sms tio minuter över åtta imorse, där det står att datorn måste vara inskickad senast tio dagar efter att man felanmält den. De kunde liksom inte kläckt ur sig det lite tidigare? Den ska alltså vara inne på lördag och hur ska det gå? Skickade i alla fall iväg den idag, ringde ett samtal och det skulle lösa sig ändå. Två veckor sedan är den klar och helt ärligt tror jag att jag klarar mig fint.

Lånar pappas just nu, för att kika runt lite. Skriva här att jag kanske inte kommer skriva på ett tag. Vi får se, kanske gör det ändå, men lovar inget.

För övrigt så är det verkligen en berg- och dalbana just nu. Fattar liksom inte riktigt vad det är frågan om. Idag har det i alla fall varit en bra dag, även fast jag inte hittade speciellt mycket i Birsta, som jag faktiskt hade hoppats på dett göra. Men lite pengar spenderades och sällskapet var ju absolut inte att klaga på.

Eftermiddagen och kvällen har inte heller varit att klaga på minsann.

Jag har i alla fall en hel del planer på g, det måste jag säga. Men det får förbli hemligt, faktiskt. Men blir det som jag vill, så tror jag att det kommer att bli förjävla bra! Det är faktiskt rätt kul med hemligheter.

För övrigt ska jag börja träna lite smått imorgon. Även om det är smått är det en början och det kommer att bli så bra. Lite segt att träningen är så sent, men det kan man kosta på sig.

Nu ska jag ta och drömma och fundera vidare, det här blir grymt! Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0