Torsdag

Vaknade av att alarmet ringde vid halv nio imorse, men såklart låg jag och drog mig. Vid tio över nio ringde mamma och sa att vädret inte var så jättebra och att de inte tyckte att jag och Jossi skulle åka till Birsta. Så jag ringde Jossi och vi bestämde att vi skulle ta det en annan dag istället. Det är ju dumt att ge sig ut i onödan faktiskt.

Tro inte att jag klev upp då inte, nej. Jag sov mycket längre än så och det behövdes faktiskt. Förstår inte hur jag kan ha svårt att somna än, det är fan sjukt. Men det löser sig, allt löser sig så småningom.

Tog ut Selmis en sväng. Snacka om att hon är galen i snö. Själv är jag så otroligt less på all snö som kommer, finns det inget stopp? Får väl hoppas att det är bättre väder imorgon.

Så min lediga dag idag kommer jag bara att spendera åt att slappa. Känns ju lite bortkastat eftersom jag skulle åkt till Birsta, men det är som det är. Vissa saker rår man helt enkelt inte för.

Ikväll ska jag nog kika på hockey, luleå-modo. Viktig match som tusan måste jag säga, så det är nog värt att se den. Hoppas på att de fixar slutspel, vore fan skoj.

Imorgon ska jag på stan en sväng, förmodligen förbi bästis Jossi en sväng och sedan på kvällen hade jag faktiskt tänkt åka med på träningen. Nog för att det är sent, men jobbar ändå kväll på lördag, så det spelar ingen roll.

Nu ska jag avsluta, blir lite irriterat här. Vi hörs! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0