Fredag

Idag har jag faktiskt varit duktig att lämna in min telefon som gick sönder för .. ett halvår sedan? Jag menar, det är väl alltid bättre sent än aldrig. Orkade inte hålla på att skicka in den själv och greja, så jag tog och lämnade in den i stan, så skulle de fixa det till en summa av 250 kr, det är ju ingenting tycker jag.

Efter det uträttade jag ett annat ärende. Det mesta känns himla bra nu måste jag säga. Även om det är någon dag som kan kännas lite jobbig och så vidare, så vet jag att jag är på så jävla god väg att verkligen må så bra som man kan. Jag känner mig faktiskt stolt över mig själv, det är väldigt sällan. Nu börjar allt, livet som en annan sa.

Ibland är en cigarr bara en cigarr har jag också hört. Det är så man måste försöka tänka ibland. Saker som händer och sker gör liksom det och det är inget man kan styra över. Efteråt kan man inte göra något åt det heller, så det är bara till att se på det och ta det med en klackspark. Även om jag är en person som har svårt att se på saker på det viset, så har jag ändå blivit bättre på det. Nu är jag på väg framåt, med stora kliv, definitivt.

Så, med dessa två ärenden så är dagen kanon än så länge. Ikväll ska jag ta och vara med Emma och Laura. Jag vet inte riktigt vad det är tänkt att det ska bli, men det blir nog mysigt som alltid. Ska även vara lite chauffis ikväll också, det kan nog bli ganska roligt det också. Studenterna börjar ju med deras studentfester nu och första delen är kändistema, det blir nog väldigt skoj för dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0