Helg

Lördagen tillägnade jag mest tid åt att slappa. På kvällen blev det en tur till Carro Jonsson för att se på film och mysa. Blev även mini, kycklingfavvo, gotta. Vi såg på Dumpa honom och den var rätt pinsam, vilket gjorde det lite roligt.

När jag väl kommer hem inser jag att jag har glömt filmen. Det hade ju inte varit några problem om jag hyrt den i stan, men nu var det ju så att jag hyrde den här ute. Så jag kände att det var lika bra att hämta den på en gång.

Imorgon söndag ska jag också mest bara slappa. Ska städa av lite, chansen finns att jag får besök på kvällen till juniorhockeyn. Det är ju för tusan semi-final och den är klockan elva, så det är ju inte så himla sent. Innan dess ska jag i alla fall umgås med sis, Laura och Emma. Blir nog lite spel och massa prat som vanligt, mysigt värre.

På måndag är det dags för jobb igen. Känns helt okej. Ibland känner jag bara att jag är så himla less på att jobba, men så tänker jag ändå att jag borde vara glad, för jag har ju i alla fall ett jobb. Det är många som inte har det liksom.

Kikade lite på utbildningar igår. Men vad man ska läsa till är fortfarande det stora problemet för mig. Får ta mig en riktig funderare helt enkelt. Det mesta brukar lösa sig, det kommer det här också att göra.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och försöka sova. Ha det så bra! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0