Helgen

Ja, i helgen jobbade jag som sagt 9-15 på lördagen. Gick efter det hem och duschade på en gång och åkte med Jossi in till stan när hon slutade klockan 16. Var med andra Jossi fram till vi skulle åka till ängevallen.

Väl på ängevallen var det inte överdrivet många som kom, men man trivdes ändå. Vi körde lite lekar osv. Sedan bar det av ner på krogen, Amadeus.

Jag tror faktiskt att jag nöjer mig med att skriva de där få raderna om lördagen. Det var himla många saker som inte gick som man tänkt, men det är inget man kan hänga upp sig på hela tiden. Olyckor händer lätt och det som har gjorts har gjorts och det är inget man kan ändra på, man kan helt enkelt bara göra bättre ifrån sig nästa gång.

Söndagen tillbringade jag med min bästis. Det blev inte många knop den dagen kan jag lova och det var då himla skönt minsann.

Näe, vet ni, jag har faktiskt inte så himla mycket mer att säga. De senaste dagarna har inte varit de bästa pga vissa saker i helgen, men det är bara att skita i det och se till att de kommande dagarna blir bättre. Det tänker jag i alla fall försöka se till.

Har jobbat kväll både igår och idag. Var helt bergis på att jag skulle ha jobbat kväll igår, att det stod det på schemat, men tydligen hade jag 14-19 passet. Dock så hade jag bestämt lunch och jag tror att Jossi tyckte att det var ganska skönt att slippa kvällen igår, eller? :)

Imorgon onsdag ska jag äta lunch med Jossi och Sanna. Får väl se vad det blir för gott, vi brukar av någon anledning allt som oftast hamna på donken. Sedan ska jag se om mamma kanske vill ta en promenad med mig och efter det får vi väl se, möjligtvis får jag sällskap. Det gillas.

Vi hörs! Ber om ursäkt för lite dålig uppdatering. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0