Lördag

Idag alla goda och glada är det lördag. Jag sov ut, vilket kanske inte är helt ovanligt just nu. Ska faktiskt försöka skärpa mig och börja kliva upp lite tidigare, kanske man hinner göra något på dagarna också liksom.

Det blev mat ganska direkt när jag klev upp. Helt ärligt har jag faktiskt inte gjort något alls. Var ut med hunden fram och tillbaka, men det gick så snabbt så det knappt räknas. Sedan har jag även tagit mig en dusch.

Hade ju tänkt städa, men jag vet inte om jag kanske gör det imorgon istället. Ska på middag hos Madde och Jörgen imorgon, det blir nog mysigt. Så innan det hinner jag ju faktiskt städa, eller?

Känns som jag städar jämt. Blir nästan varannan dag för att hålla efter. Det är helt sjukt om man tänker hur sällan jag städade förut. Sofie skulle nog bli rätt chockad om hon såg detta ;) Men skam den som ger sig, det blir kanske något av mig med till slut.

Ångrar lite ibland att jag köpte svarta möbler. Det spelar ingen roll, städar jag idag så ser det skitigt ut imorgon igen. Men det är ju snyggt, det var väl därför jag valde det kanske. Det har ju både för och nackdelar liksom.

Näe, nu när jag funderat så ska jag ta och städa nu. Det tar inte sån lång tid och då har jag ju det gjort redan.

Ska bara klämma in att jag hade en trevlig kväll igår. Det var bra roligt att skjutsa ner några till studentfesten faktiskt, haha. Har sett lite bilder såhär i efterhand från alltihop, snacka om att Malin var skön som svampbob fyrkant :D

NU ska jag plocka och torka lite. See you!




Bjuder på denna. Man kan inte annat än längta tillbaka till värmen.

Ändrade planer visst. Blir till att åka till Jossi nu och bessa mat med henne. Städningen får vänta, shit så tråkigt alltså ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0