Lördag

Idag jobbade jag 9-16, så Jossi hann se på Viktors bandymatch. Dessutom ska jag jobba 9-15 imorgon istället för 11-15 eftersom Jossi känner sig lite risig. Inte helt fel då med några extra timmar. Funderar på att ge bort mitt pass på söndagen, den helgen vi har lagfest. Om det nu blir på min jobbarhelg vill säga. Så det jämnar ju typ ut sig liksom. Ska även jobba sista helgen den här månaden, även fast jag egentligen skulle vara ledig. Mamma och pappa ska iväg, så vi andra får väl ta på oss åtminstone ett pass mer den här månaden, men mer pengar liksom.

Efter jobbet åkte jag in och såg på handboll, brännan. De vann men jag kommer inte ihåg med vilka siffror. De var helt överlägsna först, sedan knappade de andra in i andra halvlek, men till slut behövde man inte oroa sig längre. Handboll är tusan en rolig sport att se på, synd att jag kan titta på sällan bara.

Ikväll då? Ja, det har varit en bra kväll, helt klart. Man får helt enkelt ta saker för vad de är och jag känner att jag gör grymma framsteg hela tiden. Största kanske jag gjorde i förrgår och ikväll. Känner mig stark, även om jag vissa dagar kan känna mig riktigt vek. Sett över lag så vet jag att det som inte knäcker en helt, det gör en bara starkare.

Nu gott folk, ska jag äta något gott, kika lite på tv och sedan försöka sova. Blir säkert en bra sömn i natt.

See you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0