Onsdag

Efter att ha somnat sent, tog jag mig ändå upp idag. Sa att jag skulle hämta upp sis vid tio- halv elva, men vi sköt på det fram till elva. Jag plockade upp henne, sedan bar det av ner på stan. Tog en tur på banken, sedan bjöd jag henne på lunch på rutiga. Inte alldeles otroligt tog vi texmex-tallrik och den satt fint. Kvalitetstid med världens bästa tvilling, helt enkelt.

När det var färdig lunchat tog vi en tur på stan. Hittade present till mamma och jag hittade lite annat. Snacka om att pengarna kan gå åt snabbt. Efter en tur på stan åkte vi till coop så hon fick handla lite till middagen och så vidare. Tacopaj blev det tydligen, lyxigt för Vickan.

Skulle ha jobbat 14-19 idag också, men så blev inte fallet. Fick ett samtal av Madde, som undrade om jag kunde jobba kväll istället eftersom hon inte kände sig så pigg. Jag tog på mig det och det kändes otroligt skönt att känna att man kunde och orkade göra det. Nu har jag en kväll kvar den här veckan och den är imorgon. Lite surt dock med tanke på att det är MoDo-timrå imorgon, men det är sånt man får ta. Man kanske får sig någon update ändå om man är snäll.

Jag är dock inte helt nöjd med denna dag. Mer än så behöver jag inte säga. Men nog är det förbannat att man ska hålla på att ändra sig med saker och ting, som skulle blivit bäst om man låtit de vara som de var från början. Nämen, jag är inte alls bitter.

Håller på att kika efter en ny telefon också. Hade hittat en som jag tycker verkar bra, som jag fastnade för idag när jag var in på stjärnafyrkant. Men ne, tydligen är den inte så bra som jag trodde, så det blir väl till att kika vidare. Det är fan som en djungel allt det där.

Nu tänker jag faktiskt bara slappa. Dricka lite trocca, kanske käka lite poppisar och annat gott.

Hörs! Hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0