Onsdag

Börjar med att tacka för det nya utseendet på min blogg. Tack för det låret, känns bra med lite förändring. Tur att man har såna som kan lite mer än en själv när det gäller vissa saker.

För övrigt är jag ledig idag. Tog ledigt imorgon också. Emma fick ta mitt pass. Känns som att jag behöver vara ledig faktiskt. Det låter kanske som jag håller på att jobba häcken av mig, men det gör jag inte. Jag behöver bara lite tid att ta igen mig på, sedan en del annat.

Idag har jag varit och ätit lunch med Jossi och Sanna. Blev donken, inte alldeles ovanligt för våran del, men det är liksom en vana. Blev prat om det ena och det andra. Alltid lika mysiga luncher. Efter det skulle Jossi och Viktor och se på bandy, men med mer än -20 grader så kände jag mig inte så peppad. Istället åkte jag hem och la mig i sängen och sov någon timme, behövdes faktiskt.

Såg för övrigt JVM-finalen i natt. Helt sjuk match alltså. Den som såg den förstår vad jag menar. Tyckte i alla fall att jag kunde se den när jag ändå var vaken då den startade och när jag varit ledig idag. Sverige tog ju brons, vilket inte är dåligt det heller. Att USA vann finalen tyckte jag var nice. Har aldrig riktigt gillat Canada.

Nu om en stund åker jag till Carro och käkar. Blir väl kanske mini, eller något åt det hållet. Känner mig faktiskt rätt onyttig, men det måste man få vara ibland också. Sedan ska ungen i väg på bio och jag åker väl hem och myser lite. Egentid är faktiskt väldigt bra ibland.

Tacka vet jag motorvärmare. Förstår inte var den här kylan kommer ifrån, men inte hade jag beställt den.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0