Snart helg

Hej hopp. Känns som det nyss var helg. Imorgon är det fredag igen och tror att helgen har en hel del roligt att bjuda på. Imorgon ska jag först jobba 14-19 och efter det får jag se vad det blir för något. På lördag är det jobb 9-15 som gäller och sedan är det äntligen lagfest. På söndagen blir det nog till att inte göra så himla mycket kan jag tänka mig.

Dagen idag har jag faktiskt inte så himla mycket att säga om. Sov lite i natt, vaknade på fel sida och då blir det som det blir. Jobbade i alla fall kväll 15-21 och det kändes skönt när man väl kom innanför dörren här hemma.

Såg inte MoDo-timrå heller då, men det var väl lika bra. Har stolta timråiter till vänner nu, men hoppas på att det blir andra siffror när det är match i mars igen. Då kommer i alla fall jag att vara på plats.

Ne alla, det blir inte roligare än såhär idag. Nu ser vi fram emot en bra helg! Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0