Söndag

Igår var det lördag och den bestod av städning och mys. Jag och Carro beställde mat, sedan kikade vi på film och åt annat gott. En riktigt mysig lördagkväll helt enkelt.

Fullt nöjd var jag däremot inte när klockan ringde klockan 07.00 imorse. Helt ärligt vet jag inte vad det är frågan om. När jag lägger mig i skaplig tid så kan jag ändå inte somna. I natt låg jag nog och vred mig två timmar innan jag till slut somnade. Alltså var det rätt segt imorse när klockan ringde, men efter några svordomar så klev jag upp ändå och nu känns det bra.

Nu ska jag faktiskt ta en dusch. Funderade en stund på om jag skulle ta en powernap, men det lönar sig inte. Kanske, då menar jag kanske kommer jag att kunna somna gott senare, eftersom jag inte sov så mycket i natt. Därför ska jag prova att inte vila något nu, kanske lönar det sig.

Vid sex-tiden dyker tjejerna upp. Det blir middag, som kommer att bestå av tacos, sedan blir det förmodligen spel och en massa prat som vanligt. Jag har bara goda förväntningar på denna söndagkväll.

Kollade igenom min bilddagbok lite grann. Snacka om att man försöker lura sig själv ibland. Men livet är ju en berg- och dalbana också, det kan man ju inte säga något annat om. Just nu är det väl inte på topp, men det kanske det är imorgon eller om några dagar, man får helt enkelt bita ihop.

Ska för övrigt ta och beställa klipptid till veckan. Jobbar kväll både imorgon och på onsdag, bara 10-15 på tisdag och sedan är jag ledig torsdag - fredag. Lite segt med kväll, men så är det ju ibland.

Nu gott folk blir det en skön dusch! Keep in touch. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0