Tisdag

Ny vecka och den började väl inte på det allra bästa sättet. Men jag ska inte klaga så mycket heller, fysiskt har jag ju mått bra rätt länge, utan att bli sjuk. Men nu är det något knas kan jag ju säga och det är inte så trevligt.

Kom på jobbet igår vid två. Började må riktigt dåligt, så jag var tvungen att gå hem. Tur att Emma kunde jobba minsann. Slängde mig i sängen direkt när jag kom hem och blev kvar där till klockan var efter åtta. Då fick jag lov och kliva upp eftersom mamma ringde till sjukhuset och de tyckte vi skulle ta en tripp ner till Sundsvall.

Dock måste jag medge att jag nog har rekordet på snabbaste besöket på akuten. Tror det inte tog mer än en minut innan vi fick bege oss hemåt igen. Det togs inga prover eller något alls, lite kläm på magen sen var det klart. Dagens sjukvård säger jag bara.

Hur som helst så var jag på vårdcentralen och tog lite prover idag. Får väl svar någon av de närmaste dagarna. Inte för att jag tror det är något allvarligt, men det är alltid bra att vara på den säkra sidan.

Jag är så jävla seg nu så det finns inte. Känns som jag blir slut av ingenting. Illamåendet gör en inte direkt hungrig och sugen på mat. Men det kommer att lösa sig, det här är fan ingenting egentligen. Vad skulle det kunna vara liksom? Det är nog bara någon kortvarig skit, det måste det vara.

Så kort sagt. Idag har jag mest bara tagit det lugnt. Ska fortsätta att göra det också. Ska dock på möte med jobbet, men det brukar gå ganska snabbt, så det står jag nog ut med. Känns segt att bara vara hemma, så vet inte om jag kommer att stanna hemma från jobbet imorgon också. Känns som det kan vara bra att göra något också, men det beror ju på hur det känns förstås.

Har en riktigt cute svåger i alla fall. Jörgen kom ner med en bunt filmer som jag kan se om jag får tråkigt. Plus att jag har en hel del på datorn som jag inte har sett en. Så om det inte blir något jobb imorgon antar jag att det blir en hel del filmtittande och bara vilande.

Hur som helst. Jag tror faktiskt jag har blivit rätt sugen på att tatuera mig. Vore nice att göra något. Men jag som har så himla svårt att bestämma mig när det gäller allt möjligt, hur ska jag någonsin kunna bestämma något som ska sitta på min kropp hela mitt liv och var? Det är frågan.

Ska vila och bli fit nu. Vi hörs. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0