Torsdag

Hej alla glada!

För min del har det inte varit många knop de senaste dagarna. Mest bara varit hemma och inte gjort något alls. Gav i alla fall bort mitt jobbpass till Emma igår, känns som att det var ett klokt beslut.

Igår sov jag fasen till klockan två!? Det är ju helt sjukt. Ändå somnade jag inte överdrivet sent för att vara mig då, blev väl runt två någon gång. Nästan tolv timmar och ändå var jag seg som en sengångare igår. Förstår helt enkelt inte var min energi tagit vägen, eller så börjar jag förstå var.

Jag tror nästan att när man tar itu med något, som verkligen behövs ta itu med så säger kroppen ifrån ibland och vill att man ska ta igen sig och såna saker. Kanske är det just det som hände nu.

En sak är då i alla fall säker. Jag är på g uppåt, även om kroppen är sisådär nu. Allt känns fasen bättre och bättre och till slut kommer nog allt att vara great. Det finns alltid saker man måste jobba bort, så det är väl det som återstår. Men det är svårt att få bort något som hängt med så länge, men det här fixar jag.

Idag har jag varit och ätit lunch med Sanna, Emma och sis. Blev en tex-mex tallrik på rutiga. Inte helt fel måste jag säga och det var en riktigt trevlig stund. Sedan blev det en snabb tur på stan innan jag begav mig hem. Tänk att dessa två saker gjorde mig trött.

Fick i alla fall besök av Jossi efter det. Inte många knop då heller, men det är inget som behövs när vi ses liksom. Det är sånt som är så himla skönt. Att bara kunna vara eller att göra något, att det inte spelar någon roll.

Ikväll ska jag bara dega. Förmodligen kolla lite på hockey nu, om MoDo skärpt sig. Annars blir det kanske någon film eller något istället. Vi får se liksom.

Var och lämnade ett sista prov på sjukhuset idag, så jag antar att läkarn ringer antingen imorgon eller på måndag. Verkar ju inte som det är något speciellt, i så fall skulle han nog redan ha ringt. Det är nog som sagt bara såhär för att jag ska ta igen mig och ta vara på mig själv.

Nu ska jag sluta skriva. Ha det bra!


Bra sugen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0