Tisdag

Veckan har börjat med jobb. Igår jobbade jag 14-19 och efter det var vi några stycken som skulle fara och mysa vid Åmsjön, vilket snabbt blev ändrat till Älandssjön, eftersom det redan var typ hundra pers vid den förstnämnda sjön. Hur som helst blev det jag, bästisJossi, Hanna och Linnéa som grillade marshmallows och hade det allmänt mysigt.

Idag for jag in till stan och växlade pengar till jobbet. Efter det blev det en stund på stan med båda Jossi, snacka om att jag har tur som har två stycken! Inget blev inhandlat, förutom lite grann på systemet inför helgen. Hade ju först tänkt att ha en rätt lugn helg i helgen, men det blev ändrat idag, nog för att jag ska vara skötsam.

Nu tänker jag återgå till gårdagen igen. Fick höra att alla hade fått reda på om man kommit in på skola som man hade sökt eller inte, så jag var såklart tvungen att gå in och kika direkt. Jag hade sökt en hel del grejer, som första val hade jag valt socionom, vilket jag också kom in på. Blev dock ganska förvånad att det var tack vare högskoleprovet jag kommit in. Hur som helst, i förrgår, så var jag så bestämd att jag inte skulle läsa om jag kom in, men igår var jag definitivt inte lika säker, så jag måste ta mig en funderare och se vad jag bestämmer mig för.

Imorgon är jag ledig. Då blir det upp tidigt och åka till Birsta med bästis! Det blir nog en snabbvisit som vanligt, det brukar inte bli så många timmar där nere. Eftersom det ska vara fint väder imorgon också är det ju bra om det går snabbt. Ska bara köpa någon tavellist eller vad det heter, sen får vi se om jag hittar något mer. Ska även hinna förbi farmor en sväng eftersom hon fyller år, sedan ska det göras lite annat och planeras lite ;)

Jag tänker då bara säga det, snacka om att man har fina människor omkring sig. Det är sjukt hur bra man kan ha det egentligen! Jag mår bra nu, JAG MÅR BRA!

Vi hörs! Ha det fint! KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0