21 år.

Det är väl inte direkt något man går runt och skryter med känns det som. Ska jag säga något positivt med att fylla 21 .. näe, just det, glömde att det inte finns något speciellt. Efter 20 går det bara utför säger de, kanske har de rätt!

Nämen nu ska vi inte vara så. Jag kommer att få tårta och en härlig dag i alla fall. Ska jobba 15-21, men det är det faktiskt värt, när jag kommer att vara ledig från och med torsdag till och med måndag efter det. Känns skönt med lite ledigt, det är rätt körigt på jobbet nu faktiskt. Tårta blir det ändå inte med nära och kära idag, utan det blir på fredag istället, så då känns det som att det är lugnt.

Sedan till helgen firas det rejält! Längtar som fasen. Carro lillhjärtat Jonsson fyller ju 18 på fredag också, så vi drar tre flugor i samma smäll och firar allihopa. Förväntningarna är höga från alla håll, så det kan väl inte bli annat än grymt!? Längtar som tusan i alla fall!

Har haft problem med foten/hälen, så blev behandlad av massageterapeuten både i måndags och igår men nu känns det lite bättre. Stod över träningen igår och satsar på att träna imorgon istället, det känns bättre eftersom det är match på lördag.

Så när jag fick en ledig kväll passade jag på att vara med bästis som åker bort idag. Det blev god mat och fotboll på det. En himla massa skratt blev det ju också, vet inte hur längesen det var jag skrattade så mycket. Det kan kanske bero på att båda var himla trött, men det var härligt :)

Nu ska jag ta och kliva upp och göra mig klar. Ska in till stan och fixa lite grejer med Carro, sedan blir det till att handla till på lördag. Efter det blir det som sagt jobb. Men någon tårta ska det såklart hinnas med, det går ju inte att missa tårta!

Vi hörs och ses gott folk! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0