Snart natti!

Haha alltså jag är så sjukt dålig på att skriva nu, ber om ursäkt för det. Hur som helst så hade jag en bra helg. Kalasande både fredag och lördag, så får det faktiskt vara ibland! :) '

I fredags jobbade jag 14-19. Skulle ha kollat på fotboll då, men regnet förstörde så otroligt så det blev ingen match, dessutom blev våran match inställd på lördagen. Då blev det till att fara ut till Camilla på fest, vilket var väldigt trevligt :)

I lördags blev det till att ligga i sängen mer än halva dagen innan det var dags för mer kalansande. Det blev återigen en trevlig kväll tack vare trevligt folk och spel som spelades.

Jag kan inte sluta le när jag tänker på hur fina människor jag har runtomkring mig, det är helt fantastiskt. Jag känner mig lyckligt lottad, helt enkelt, det känns fint!

Nu ska jag ta och sova. Måste sluta med att vara uppe halva nätterna nu, det tyder fasen bara på något dåligt, i alla fall när det är såhär och jag egentligen inte gör någonting fast jag är vaken! Det blir sova och ladda för match imorgon.

Sedan ska jag avsluta med att säga att jag längtar till tredje juli, det kommer bli sjukt nice :D

Vi hörs people! Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0