Söndag

Här sitter jag och skriver inlägg typ en gång i veckan. Fattar inte ens varför jag har en blogg överhuvudtaget. Trots det är det några rackare som fortsätter att vara in varje dag, undra hur det kommer sig.

Hur som helst så går dagarna så himla snabbt nu. Förstår inte att det är mitten av Juni nu och att nästan halva året har gått redan. Det kändes inte alls som att det var längesen det var jul och nyår, faktiskt. Det känns som att sommaren kommer att vara över lika snabbt som den har börjat, det är vansinne.

Helgen har också gått snabbt. I fredags var det mys med tjejerna hemma hos Katarina. Vi gjorde hemmagjord pizza och den blev verkligen hur god som helst! Till efterrätt var det jordgubbar och glass, inte fy skam det heller måste jag säga. Jordgubbar är fasen en stor del av sommaren. Efter det drogs det igång med spel och hur mycket skrattades det inte på en skala? Jag har alltid så himla kul med mina tjejer.

Igår var det jobb 9-16 som gällde. På kvällen bar det av till Nolle, där kvällen återigen spenderades med helt fantastiska vänner. Spel spelades såklart och vilka vann? Jag och låret såklart! Nämen, nu ska man inte vara sån, men vi vann faktiskt, den satt fint! Efter det blev det en tur ner på stan innan det bar av hemåt för att sova.

Jag har faktiskt blivit bättre på att inte sova bort halva dagarna. Nog för att jag vaknade jävligt sent idag, men det var ett undantag Det känns typ som att jag inte kan sova så himla länge längre och det är faktiskt skönt, för man hinner med så mycket mer om man kliver upp skapligt. Bara för det skulle det inte förvåna mig om jag sov bort halva dagen imorgon med. Tänkte låta bli att ställa någon klocka eftersom jag är ledig, men sen slog det mig att det kanske inte är så smart, ifall man skulle sova allt för länge, så ska nog ställa den i alla fall.

Imorgon är jag ju ledig som sagt. Då ska jag ta och städa och bädda rent. Sedan ska jag faktiskt ta det lugnt och på kvällen är det träning 19-21. Känns fasen som att jag är rätt duktig på att hålla ordning ändå, sjukt mycket bättre än innan vi gjorde om mitt rum. Men är det inte konstigt, att när man har städat, så är det tamefan stökigt dagen efter igen? Måste nog bli ändring på det.

Gud vad jag skriver. Nu orkar jag fan inte skriva mer. Så hoppas att ni sover gott! Vi hörs. HEJ!


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0