Söndag

Igår hade vi match borta mot Arnäs. Det var inte det roligaste att åka därifrån med första förlusten den här säsongen och 3-0 i baken, men det var så det blev. Ingen bra match och då kan det gå sådär.

Hur som helst blev kvällen lyckad och det tackar jag mina underbara vänner för. Snacka om att jag har fina människor runtomkring mig. Det är så skönt att kunna vara precis som man är och vara omtyckt för det. En massa skratt och en del gott att dricka fullbordade kvällen. Det blir nog många fler såna kvällar framöver i sommar.

Jag har bestämt att det här ska bli den bästa sommaren på länge. Förhoppningsvis blir det fint väder och jag tänker bara göra det jag vill och tillbringa tid med de jag tycker om och ligger mig varmt och hjärtat! Jag har en bra känsla.

Sedan att man inte förstår sig på vissa ibland, det är ju också som det är. Jag vet inte alls och jag tänker försöka att inte lägga ner så himla mycket energi på det heller, det löser sig till slut, det brukar det alltid göra.

Nu jobbar jag imorgon och tisdag, sedan är jag ledig ons-fre, jobbar helgen och sedan ledig måndag igen. Känns faktiskt väldigt skönt!

Längtar dock tillbaka utomlands, så bra som man mått under en hel vecka i streck var det längesen jag gjorde, underbart. Kanske får det bli någon fler tripp? Det visar sig.

Nu ska jag ta och plocka undan lite och sedan göra någon nytta. Hörs!


En bild säger mer än tusen ord ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0