Tisdag

Just nu känns det som att man knappt har varit borta. Det känns definitivt inte att det bara var i fredags som vi kom hem. Men man får glädjas åt att det var en himla bra resa och längta till nästa resa, för jag tänker faktiskt åka igen, när är väl dock inte bestämt.

Det jobbades i helgen. I lördagskväll blev det även en del festande, som kanske blev lite för mycket ändå. Men trots detta var jag på jobbet klockan 11 på söndagen och jobbade mitt pass fram till klockan 16, så det var ju hellugnt.

Igår var det jobb och träning på det. Imorgon är det match som gäller, första hemmamatchen och den spelas mot Junsele. Klockan 19 är det avspark och jag hoppas att det blir hyffsat väder, hatar när det regnar.

För övrigt blir jag lite förbannad på mig själv. Nu ska fasen tavlan och hyllorna upp! Ska se om jag kan få lite hjälp med det, kanske i helgen när jag ändå är ledig. Det vore ju bra att få det gjort, de har ju liksom bara stått där i hörnet i över ett halvår, herregud.

Sedan slog jag sönder en av mina ljuslyktor imorse, när jag skulle plocka lite på rummet. Det var väl kanske inte så roligt, men jag hade tre av den sorten, så jag överlever säkert ändå.

Nu ska jag ta och städa på rummet, ta reda på tvätt och sedan blir det jobb 15-21. Är ledig imorgon och det ska bli himla skönt.

Ha det bra! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0