Fredag

Snacka om att jag har varit dålig på att skriva på senaste, men vad gör det egentligen. Det tyder väl mest på att jag har annat att göra än att sitta här.

Hur som helst kom mamma och pappa hem i onsdags. De hade haft det bra och man fick lite råd inför sin egen resa. Solen är tydligen väldigt het där, så det blir till att smörja in sig en del, i alla fall jag, om jag inte vill se ut som en kräfta eller något när jag kommer hem.

Jag och Jossi var till Birsta en sväng i onsdags. Jag fick med mig nån bikini hem och några andra smågrejer till resan. Snacka om att det känns nära nu, tiden har ju gått hur snabbt som helst. Om en vecka den här tiden sitter vi på planet liksom, helt sjukt.

Har jobbat en hel del när mamma och pappa varit borta sen har jag mest umgåtts. Tränat har man ju också gjort. Det har liksom funnits saker att göra, så det har inte varit någon nöd på den fronten i alla fall.

Nu ska jag ta och fika lite. Sedan blir det jobb 14-19 och träning direkt efter det. Kommer väl hem runt elva någon gång och då blir det till att sova för att orka kliva upp imorgon och jobba 9-15. Känns bra att det bara är fem dagar kvar för mig att jobba innan vi far.

11-16 blir det på söndag och efter det blir det till att kika på fotboll om vädret tillåter. Storasyrran ska ju lira match igen, klockan 17.

Nu ska jag fika, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0