Hemma

Snacka om att jag har varit på en otroligt skön resa. Sällskapet var perfekt och vädret var nästintill perfekt.

Första dagen när vi kommit fram till hotellet var vi rätt slut båda två. Att vädret var lite dåligt gjorde väl inte något bättre heller, men vi bestämde oss för att gå och göra Hamam. Snacka om att det var fantastiskt. Det var bastu, peeling, skummassage, ansiktsmask och helkroppsmassage, för ynka 225 kr styck. Det var faktiskt hur underbart som helst och man kände sig fasen som en ny människa efteråt.

Hur som helst så fortsatte resten av veckan med bra väder, vilket innebar en massa solande och badande vid havet. Det var helt perfekt för vi behövde bara kliva utanför hotellet så var vi typ på stranden. Så det var väl det vi gjorde mestadels av dagarna, solade och badade, slappade som bara den.

På tisdagen åkte vi ut på en båttur också, som bara innehöll sol och bad. Nu kanske vissa undrar om jag klarade mig från att bli sjösjuk, tro det eller ej men det gjorde jag! Nog för att jag köpte åksjuketabletter, men det räknas inte dit. Jag klarade mig från att bli åksjuk och det var en bra resa. Skönt att göra något sådant också.

Fick frågan av mamma om vi hade varit osams något och det svaret var enkelt. Inte ens en diskussion under hela resan och som mamma drog av den slutsatsen - där har du nog en riktig vän. Men det har jag ju vetat sedan länge att det är, en bästa vän.

Men jag måste då säga att så mycket som jag har skrattat den senaste veckan, så mycket har jag inte skrattat på väldigt länge. Herregud alltså! Det är fan helt underbart hur gott man kan må under en hel vecka. Det är inte konstigt att man längtar tillbaka redan.

Måste jag skriva vad vi skrattade mest åt också .. ? Det sparar jag nog till en annan gång. Men vissa blir kanske inte förvånade när jag säger att det var jag som stod för den underhållningen, när vi skrattade så vi knappt fick åt oss någon luft, även om det kanske inte var riktigt medveten underhållning .. Jag skrattar bara jag tänker på det, lovar att jag ska berätta senare någon gång :D

Kom av mig tack vare ett viktigt samtal, som var lätt värt att ha nu. Men det känns att man typ sovit tre timmar på nu 41 timmar??? Snacka om att det låter liiite, inte konstigt att man känner sig lite seg. Nu ska jag ta och sova, vi får dra det där roliga någon annan dag gott folk.

Längtar till imorgonkväll när jag har jobbat klart, då blir det feeeeeeeeest med väldigt trevliga tjejer alltså! Det blir nog hur bra som helst!

Sov gott! Natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem åkte du till turkiet med?=)

2010-05-29 @ 16:30:27
Postat av: Sandra

Vilka bruttor ska du festa med, tänk lite på mig med! Saknar er! Lite bilder från turkiet tack!=)

Pusss!

2010-05-29 @ 18:57:33
Postat av: Caroline

Den som är anonym kan ju skriva sitt namn om den ska ha något svar ..



Sandra!! Det blev väldigt många igår. Saknar dig med! Du får ta och komma hem snart! PUSS

2010-05-30 @ 09:05:22
Postat av: Sandra

Hade ni skoj?! Hur är vädret där hemma? Jaa jag kommer om några veckor, puss gummsan!

2010-05-30 @ 13:37:34
Postat av: Caroline

Jo det var det :) Vädret är lite sisådär, regnar ibland och sol ibland, kom världens skur idag. Ja, bra! Då ska vi dra ihop nåt! Puss gumman!

2010-05-30 @ 16:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0