Måndag

Igår var jag segare än segast kan jag säga. Jag kände mig fasen segare än när jag är bakis, helt utan anledning. Hur som helst har helgen bestått av middag i fredags, jobb och mys i lördags, övernattning hos Jossi och jobb söndag.

Idag är jag ledig. Har hunnit vara hos kiropraktorn, förhoppningsvis för sista gången om det inte dyker upp något mer eller inte går till sig. Sedan har jag och mamma varit och solat, eftersom det såklart skulle bli molnigt när vi skulle hem igen.

Resten av dagen ska jag ägna åt att städa, ta reda på kläder och sedan träna. Träning mellan åtta och tio ikväll, det blir nog bra.

Har inte så mycket mer att säga. Mamma och pappa åker till Turkiet imorgon, så det blir den del att göra, hålla ställningarna liksom. Det kommer nog att gå bra. Sedan när de har kommit hem är det typ bara en vecka till jag åker, fy fasen vad skönt det ska bli.

Nu ska jag greja, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0