Onsdag

Idag är det bara två veckor till vi spelar våran första match i serien. Helt sjukt vad tiden går snabbt. Höga kusten borta är det då.

Om man funderar lite mer så betyder det att det är två veckor kvar till Turkiet på fredag, woho. Alltså jag längtar så himla mycket varje dag nu. Inte konstigt när man kollar på vad det är för väder där jämfört med här, onsdag - Kemer, 27 grader och strålande sol, snacka om! Mamma och pappa är ju i Turkiet nu redan, med jobbet, fast de är ju i Side, men jag antar att de också har fint väder, det är de värda.

Igår började jag dagen med att vara på jobbet från kvart över åtta till kvart i tio. Efter det gick jag hem och vilade lite, sedan blev det jobb 13-19 också. Men det gick bra och tiden gick snabbare än väntat. När jag kommit hem kom Jossi hit, och sisJossi var redan här, så vi kikade på oth och sedan kikade jag och Jossi på mer. Vi skrev även en liten packningslista, nog för att vi säkert missade en heel del. Mer än två veckor kvar och vi skriver en lista, jösses. Men det är bra att planera, mycket bra. Bjöds även på en massage, inte heller helt fel. Jag är nog lite bortskämd ändå.

För övrigt gjorde jag ju något helt korkat igår, men det är ju bara jag som lyckas med någott sånt. Stod och skulle betala något på jobbet, så står jag och fipplar med kortet, så tappar jag det i springan mellan diskarna till kassan. Det blev ett himla jobb för att få fram det vill jag lova. Tur att Lasse är så bra! Han fick ju fram det som tur var, men ett gott skratt fick man sig och man kan ju hoppas att det här var den allvarligaste händelsen som kommer att hända medan mamma och pappa är borta.

Måste köpa en bikini. Det är nog inte så noga, men det måste i alla fall fixas. Sedan skulle jag ju behöva lämna in min andra telefon på lagning också, som jag tänkt göra i ett x antal veckor. Kanske får ta en tur till stan imorgon, eftersom det inte blev av idag. sisJossi skulle vara hos tandläkarn tjugo i nio och jag kände mig inte så sugen att kliva upp och följa då. Så kanske att det blir en sväng imorgon istället, vi får se.

Har nog inte så mycket mer att skriva faktiskt. Jag har helt fantastiska människor runt omkring mig och jag är nöjd med det. Nu kommer snart sis hem igen, vi ska käka lite lunch och sedan blir det jobb igen, 12-19. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0