Söndag

Igår kväll blev det en mysig kväll med mysiga tjejer. Fick ju skjuts av en trevlig kille med, så har nog inte speciellt mycket att klaga på. Kvällen blev rätt lugn och det bjöds på en del skratt, kändes himla skönt.

Jag har så otroligt bra vänner så det finns inte. Mer än så behöver man faktiskt inte.

Bara 5 dagar till vi åker till Turkiet. Snacka om att jag längtar. Inte bry sig om någonting, inte känna någon press eller passa någon tid överhuvudtaget. Ja, man måste väl passa frukost och middag, men förutom det, ingenting alls. Får bara hoppas att det där jävla askmolnet håller sig borta.

Nu ska jag ta och städa av, äta något och sedan ska jag faktiskt ta mig tid att åka ut till minneslunden. Jag har inte varit där på hur länge som helst, kanske därför det är lite upp och ner ibland, vad vet jag. Det är ju värt att testa i alla fall.

Sticker inte under stolen med att det är en massa funderingar som vandrat runt i mitt huvud på senaste. Ibland känns det som att man inte ens känner sig själv och då kan man ju undra om man gör det egentligen.

Nu ska jag kila. Vi hörs! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0