Tisdag

Nu har jag jobbat klart de dagarna jag skulle jobba innan vi åker! :D Sjukt skönt det känns att bara kunna packa och så nu de sista dagarna och spela match imorgon innan man far. Har en träning på torsdagkväll också, så den ska jag väl också vara med på. På ett sätt är det bra, då slipper jag ha sån himla resfeber just då.

Hur som helst så vet jag inte vad det tar åt mig när jag ska åka bort. Skulle kolla vad jag skulle ta med mig för kläder nu när vi far. Så börjar jag plocka i garderoben, till slut ligger hela garderobinnehållet på sängen, i tusen olika högar. Slängde en sopsäck nu igen, vilket kanske var nyttigt. Jag menar, de kläder som man tänker att man kanske kommer att använda någon gång framöver, de brukar man faktikst ändå inte ha använt när man städar garderoben nästa gång. Skönt i alla fall att ha städat ur den och att ha lite koll på var man har alla kläder.

Nu återstår det att städa rummet - dammtorka, dammsuga och torka golven. Ska även bädda rent innan vi far tänkte jag. Snacka om skönt att ha renbäddat när man kommer hem och städat med för den delen.

Men ska ta och umgås lite nu, fick besök =) Vi hörs. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0