carolinejosefinejosefinecaroline

klev upp 04.30 imorse för att åka upp till umeå och hälsa på min bästis! men som att det är värt det:)
framme vid halv 9, följde med henne till universitet vid halv 10, satt med på föreläsningen vilket inte är bland det roligaste jag gjort;p
men däremot att träffa hennes bg, var sjukt roligt! riktigt härliga allihopa:) (förutom carro då)

handlade, gjorde lyxmat åt bästis (med tanke på att hon äter gröt eller korv varje dag), sen blev det lite pluggande för både mig carro och linnea:)
nu myser vi framför tvn med bonde söker fru, chips, morötter och dipp, (godiset säger vi inget om ;) )
kvällen avslutar vi senare med fjärde avsnittet av OTH!!:D

nu ska jag göra min bästa sällskap i soffan innan hon äter upp alla chirre, hörs ;;

btw, jag har världens bästa bästis! jag älskar dig caroline!:)

/ Din Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0