För första gången gör jag en sån här lista :)

SENASTE

1. Kompisen du träffade: Jossi =)

2. Personen du pratade I telefon med: Laura =)

3. Du fick SMS av: Jossi =)

4. Du kramade: Jossi =)

 

IDAG

5. Kläder: mjukisbyxor, svart huvtröja

6. Bättre än igår: det mesta =)

 

IMORGON

7. Är det: lördag

8. Planer: fest! =)

9. Något tråkigt som händer imorgon: inget!

 

FAVORIT

10. Nummer: 7

11. Färg: åh, blå kanske

12. Årstid: sommar!

13. Saknar du någon?: basgruppen och mormor

14. Humör för tillfället?: riktigt bra =)

 

FRÅGOR OCH SVAR

15. Det första du gjorde I morse?: sa hejdå till Jossi =)

16. Vad åt du sist?: godis

17. Vad irriterar du dig på?: en hel del..

18. Tror du på distansförållanden?: tror att det går bara man vill =)

19. Vem tänker du på just nu?: min basgrupp :)

20. Tror du att personen tänker på dig med?: inte omöjligt ;)

21. Vart reste du sist?: hem hit =)

22. Vad gjorde du igår kväll?: hade besök av min bästa =)

23. Liknar du din mamma eller pappa?: pappa

24. Ler du ofta?: en hel del =)

25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: pass

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: självklart!

27. I vems säng sov du i igår natt?: min egen

28. Vilken färg har din tröja?: svart

 

SORG

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: yes

30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: oja

31. Gråter du när du skadar dig?: väldigt sällan=)

 

GLÄDJE

32. Är du en glad person?: försöker =)

33. Vad gör dig glad?: mina vänner och min familj =)

34. Önskar du att du var lyckligare?: ibland =)

35. Är lycka överskattat?:  nej

36. Kan musik göra dig glad?: det händer =)

 

KÄRLEK

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?:  Ja =)

38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Alltid =)

39. Har du en flick/pojkvän?: Nope

40. Är du nöjd med det?: både och

41. Är du kär?: nix

 

HAT

42. Vem hatar du verkligen?: finns bara en person som jag hatar

43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: neej =)

44. Är du en mobbare?: verkligen inte

45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?:  Japp

46. Har du blivit sviken någon gång?:  Säkerligen

 

SKOLAN

47. Gillar du skolan?:  Nja, umgänget dock =)

48. Favoritämne?:  -

49. Värsta ämne :  -

50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0