Fredag

Idag skrev jag som jag sa tidigare min livs första tenta. Det kändes inte så farligt som jag trodde att det skulle göra, men det är inga garantier att jag kan känna mig säker, det var ändå klurigt i sig. Vore dock skönt om man klarade den så man slipper omtenta :) Nu tänker jag släppa det, för nu har jag gjort mitt bästa och nu ska jag bara njuta av att det är över.

Efter tentan var jag och åt indisk buffé med några tjejer från klassen, det var riktigt trevligt. Med god lunch i magen bar det av på stan, det blev en lååång men trevlig stund där också. Har precis kommit hem nu så ska äta något snabbt, sedan bär det av igen för tentafest! Ska bara klura ut vad jag ska ha på mig först ..

Man känner sig rätt seg kan jag lova, men efter en dusch och lite mat i magen så är man nog på g igen. Förväntar mig att det blir en riktigt trevlig och rolig kväll.

Vi hörs! KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0