Funderingar

Idag har jag gjort några ärenden på stan, handlat, skjutsat Carro så hon kunde handla och gick en promenad i skogen.

Man hinner fundera ganska mycket när man är ute och går själv med Selmis i skogen. Hon springer runt och är jätteglad hela tiden, tänk att man kan vara så lycklig över att få vara ute och springa lös i skogen? Det är lycka. Man kan inte låta bli att småskratta åt henne heller, när hon springer och skuttar runt, hon är så söt.

Hur som helst hinner man rannsaka sig själv rätt bra också. Jag har insett att det måste bli lite ändring på det ena och det andra, det måste bara det. Jag är seriöst en jävla subba nu emellanåt och det är inte okej, inte ens i närheten av okej. Sure, jag har mina up and downs men för det kan man inte bete sig hur som helst. Näe, nu får det bli skärpning :)

Ikväll blir det bara till att mysa framför tvn. Ska inte göra ett skit mer än det och det känns nice! Imorgon blir det nog idol med Carro, det blir mysigt, det var längesen vi gjorde något nu.

Gott folk, hoppas att ni har det bra och mår bra :) Hoppas att tentan gick bra för alla socionomer idag med :) Vi hörs. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0