Helg

Igår, fredag, var jag på stan en sväng. Först var jag och Jossi (bönan) på resebyrån och efter det var det lunch med några fler av tjejerna. Vi planerade inför båtresan som vi har haft i tankarna rätt länge. Dock verkar det väldigt svårt att få ihop så att alla kan åka samtidigt, eftersom många jobbar olika helger och så vidare. Vi får se helt enkelt om det går att lösa på något vis.

Utlandsresan blev i alla fall bokad. Egypten blir det en vecka den 12e november och det känns riktigt skönt. Det känns som det kan ge mig en push i rätt riktning.

Skulle även ha jobbat igår, men efter vissa omständigheter så sa jag ifrån mig det. Sedan bestämde jag att jag skulle jobba, för det skulle ju gå, men då var det tydigen löst på ett annat sätt.

Empati är väl en viktig del hos en medmänniska, det kan i alla fall jag tycka. Man måste ju kunna förstå andra, eller åtminstone försöka förstå, utan att döma så jävligt.

Har nyss varit ute med hunden i skogen. Vi tog ett varv runt elljusspåret i det fina höstvädret. Solen skiner och det är rätt behaglig temperatur ute. Det märks hur skönt hon tycker att det är när hon får skutta runt lös och lukta på det hon vill. Det var nog skönt för mig också att gå några km, det kan behövas.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, det återstår att se. Det blir i alla fall en lugn helg den här helgen också, riktigt skönt känns det som. Jag har inte ork till så mycket mer än det.

Imorgon ryktas det om spelkväll med tjejerna, det vore mysigt som tusan. Vi får väl se hur det passar helt enkelt :)

Nu ska jag ta och göra något annat. Vi hörs :) Kramar

Kommentarer
Postat av: Jossse

Du verkar ha det bra där hemma och det gör mig glad :)

Jag saknar dig dock, men jag vet att vi ses snart igen :)

KRAMAR till dig vännen!

2010-10-23 @ 19:34:51
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0