Lördag

Det här inlägget tänker jag tillägna min familj och mina vänner. Det finns verkligen inga bättre människor i mitt liv. Det spelar ingen roll vad det är så vet man att man kan vända sig till dem, få stöd och råd för att sedan själv kunna bestämma vad man ska göra. Just vetskapen om att man har någon som finns där och tror på en, det får en själv att växa som människa, i alla fall så har jag gjort det.

Idag ska jag åka och kika på syrrans hus som de ska bo i. Mamma och pappa är och hjälper dem att städa ur lägenheten nu och jag ska väl fara in lite senare. Det känns spännande att de ska bo i ett helt hus och jag är glad för deras skull. Skönt att de fick lägenheten såld relativt snabbt också, så de slapp bekymra sig om det allt för länge.

Ska bara vila de här två dagarna sedan far jag upp till Umeå imorgon igen. Hans-Erik är så snäll så han plockar upp mig som vanligt och det är faktiskt rätt lyxigt att åka bil istället för buss.

Vi hörs folket. KRAM

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hade det funnits en "gilla-knapp" hade jag tryckt på den :)

Hoppas att det känns bättre i alla fall och att du haft det skönt hemma :) KRAM vi ses på måndag!

2010-10-16 @ 22:14:38
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0