Lördag

Igår hade jag myskväll med Carro och den var riktigt mysig. Det var ju inte lite vi satt och dregglade över Jay igår heller, när han gjorde sitt framträdande i idol. Vi såg också på vampire diaries och där satt man på helspänn nästan hela tiden. Den serien är nog bäst just nu alltså, hehe.

Idag är det lördag och ikväll är det fest. Det var faktiskt ett tag sen med utgång och allt, så det blir nog skoj. Verkar ju som att det kommer att vara mycket folk ute ikväll också, löning + halloween. Min kväll kommer att spenderas med mina tjejer och sedan blir det krogen på det. Förfesten kommer nog att bli grym, spel och allt sånt kul och sedan får vi hoppas att utekvällen blir lika rolig.

Nu ska jag ta och äta något och förbereda inför ett av spelen, eller det är kanske en lek, men whatever :)

Hoppas allihopa får en bra helg, för det tänker minsann jag ha :) Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0