Lördag

Jag njuter av att ha kunnat sova till klockan två och inte fått ångest över att jag borde plugga. Den här helgen är pluggfri, helt enkelt och det är så himla skönt!

Igår blev det förfest hos Ellinor, Johanna och Louise. De har fått sig en riktigt fin lägenhet måste jag säga, riktigt fräsch. Efter det bar det av ner till NH och kvällen slutade där vid två. Det var riktigt kul hela kvällen igår och jag har en riktigt fin klass. När det var slut på NH cyklade jag hem och somnade ganska direkt.

Idag blir det bara till att njuta av att vara ledig, se på serier och annat smått och gott. Sedan ikväll är det fest igen och jag har bestämt att jag ska dit. Jag menar, när jag väl är kvar här uppe och inte åker hem, då kan man ju passa på att vara social med folket :) Däremot så blir det nog lite lugnare ikväll än vad det var igår :)

Imorgon har jag bokat tvättid, så det blir till att tvätta och återigen njuta av ledighet. Jossi ringde igår också, verkar visst som hon kommer upp på tisdag istället för på onsdag, trevligt =)

Nu ska jag äta och göra annat :D Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0