Måndag

Efter en lugn och skön helg så är det nu måndag igen. Har gjort mitt första jobbpass sedan i juli, vilket kändes lite ovant men bra. Mjukstartade och jobbade bara några timmar medan pappa skulle iväg och göra något, alldeles lagom enligt min åsikt. Jag måste ju försöka ta de pass jag får nu, med tanke på att man behöver en inkomst, även om man bor hemma.

Resten av dagen ska jag ägna åt att göra lite nödvändiga saker och senare blir det förhoppningsvis en promenad. Det har varit riktigt fint höstväder här nu de senaste dagarna, det är inget man kan klaga på. Däremot måste jag köpa ett par nya springskor. Jag tror faktiskt att mamma har slängt mina gamla och jag kan förstå henne, de var inte hela direkt. Det svider ju när man måste lägga pengar på såna saker, speciellt just nu, men samtidigt så är det ju något som behövs, så får väl ta att fixa det.

Kikade på vädret i Egypten idag. 31 grader är det just nu, dit vi ska. Det känns som att det kommer vara ett paradis att bara kunna njuta av att sola, slappa och bada (?) .. Jag är ju egentligen en himla badkruka, men med tanke på hur det blev sist vi var utomlands så blir det förmodligen bad den här gången också, hehe.

Jag har i alla fall bestämt att det ska bli fler bilder knäppta den här gången. Vi kom väl hem med 5 bilder på Jossis kamera förra gången och det är väl inte riktigt okej. Målet är ju att vi kommer hem med fler den här gången, men jag tänker inte lova något, för man vet ju aldrig :)

Nu ska jag ta och dricka lite te och betala en räkning. Vi hörs people :) Kramar


Snart så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0