Middag med basgruppen

Man måste ju såklart hålla vad man lovar, så här kommer mitt blogginlägg. Lovade faktiskt basgruppen att jag skulle skriva ett, Jossi har ju redan skrivit sitt så jag menar att jag kan ju inte vara sämre ;)

Det finns bara ett enda ord för middagen, om man ska sammanfatta den - UNDERBAR! Så otroligt kul vi har haft det ikväll, jag har mått så himla gott :D God mat, gott att dricka och en hel del skratt! Undra hur många nya magmuskler man har fått till imorgon? Eller snarare: undra hur mycket träningsvärk man kommer att ha i magen imorgon, haha.

Vi åt i alla fall kyckling och ris med currysås till middag och kladdkaka och irish coffee till efterrätt, plus jordnötter och lite gott och dricka på det :)

Näe, det finns inga ord. Ett så otroligt skönt gäng så det finns inte. Supertrevlig kväll och det här borde göras om fler kvällar.

Det tog typ fem minuter att skriva det här inlägget, det sammanfattar allt! Nu ska jag sova gott, om 12 timmar är det dags att ha träff med basgruppen! See you :)

Min nya kompis!

Det var middag :D

Irish coffee till efterrätt ;)

Min kväll i bilder, saknades väl bara en bild på allt garv, kanske kommer till nästa gång ;) Natti


Kommentarer
Postat av: jossse

Haha, katten fick vara med på bild, men inte nån av oss;-) haha skoja bara, supertrevlig kväll, puss på dig!

2010-10-05 @ 00:50:39
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0