Onsdag

Idag är det minsann inte lika fint väder. Det ska tydligen regna och snöa idag och jag tror nog att det kommer om en stund. Det är grått och trist ute, inte alls lika fint som det varit tidigare dagar.

Sov ut idag också. Måste verkligen skärpa mig på den fronten. Kan väl däremot skylla på att jag är rosslig i halsen idag, förhoppningsvis är det bara någon inbillning och inte alls att jag är på väg att bli förkyld eller något. Fast ska jag ändå bli förkyld är det lika bra att jag blir det nu, för om två veckor är man igång och packa till utlandsresa liksom, vore ju taskigt om det bröt ut då.

Dagen tillbringas nog med filmtittande. Funderade på att ta en promenad, men eftersom jag gick två gånger igår kanske jag kan hoppa över att gå idag. Fast jag kanske får för mig att gå en sväng senare, det vet man ju aldrig. Det är ju inte så ansträngande att gå faktiskt, så det kanske får bli en sväng senare.

3.2 grader är det på termometern och man mår ganska gott när man tänker på att det är typ 30 grader varmare i Egypten. Vi har nog bestämt oss för att vi ska prova på att snorkla, det ska tydligen vara riktigt häftigt och inte allt för dyrt heller, det känns spännande.

Lider lite grann med min klass som sitter och råpluggar inför tentan just nu, som de ska skriva imorgon. Hoppas innerligt att det går bra för allihopa. Jag måste komma ihåg att skicka in mina papper till studievägledaren med, får försöka att få iväg dem idag. Jag är ju expert på att dra ut på saker ibland, det är inte bra.

Nu ska jag avsluta. Vi hörs! Kramar

Kommentarer
Postat av: Jossse

Men klart du ska unna dig att sova ut på mornarna! :D

Själv sitter jag och tentapluggar för fullt, känns helt okej ändå, men vi får se hur det går! =)

KRAM

2010-10-27 @ 12:53:54
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0