Onsdag

Efter en väldigt trevlig och skrattfylld middag igår så hamnade vi visst på "efterfest". Efterfest är kanske inte det rätta ordet, men lite öl och en massa prat om det mesta kändes rätt bekvämt. Snacka om att jag kommer sakna min basgrupp mest här i Umeå, min sambo med såklart.

Däremot så betyder det här inte slutet på relationer, för de kan ju bevaras i vilket fall som helst. Om drygt en månad kommer jag att befinna mig här uppe igen med, just det, basgruppen. Vi ska nämligen åka på modo-skellefteå, allihopa utom Zanna, så det var ju lite tråkigt, men jag tror nog att det blir roligt ändå.

Var glad för att jag skulle få sova till åtminstone klockan 9 idag, med tanke på att det blev rätt sent och rätt mycket igår. Klockan ringer strax efter åtta? Vad är detta liksom. Nog för att den som ringde inte lät mer pigg än mig men ;)

Jag har lyxen att bli hämtad idag, av Jossi och Linnéa. De är så himla söta som sätter sig och åker upp för att hämta mig och mina saker, det värmer. I och för sig får de sig en liten roadtrip och det kan ju vara bra eftersom Jossi typ bara varit ovanför Örnsköldsvik typ tre gånger i sitt liv, hehe. Näe, jag ska inte vara sån, hade jag inte bott här i Umeå ett tag hade jag nog inte haft så många gånger att skryta med jag heller.

Nu är det fan i mig dags att ta på sig lite kläder och packa ihop. Har tagit fram allt, så det är bara ner i väskan och så vidare så är det klart, det låter ju inte så svårt. Tanken slår mig dock att jag hade svårt att få ihop resväskan när jag packade för hitresan. Lite våld löser det mesta brukar de säga, så får väl ta till det om det blir några problem.

Ha det så bra allihopa :) Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

VI är så söta! :D

2010-10-20 @ 22:58:33
URL: http://linneawestby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0