Söndag

Jag ber om ursäkt att jag har varit lite dålig på att uppdatera på senaste. Vet inte om jag kommer att vara så mycket bättre framöver heller, det får vi se helt enkelt :)

Veckan som var kan man sammanfatta som fantastisk och helgen har också varit bra. Kommande vecka kanske kommer att kännas tung, eftersom man inte alls har lika mycket att se fram emot som man hade veckan som var, men man får bita ihop och göra det bästa av situationen.

När jag satt bilen på väg upp idag så kändes det inte jobbigt att åka ens, men när jag väl klev innanför dörren här hemma, helt ensam, så var man inte så himla positiv längre. Saken är ju den att det säkert känns annorlunda imorgon igen, då man har annat att tänka på och har det man gör.

Det är konstigt hur mycket tankar och känslor kan påverka en och att de är så olika från dag till dag. Jag har dock lärt mig att man inte kan ge upp, då är ju allt som bortkastat liksom. Man måste kämpa ett tag och se saker från den ljusa sidan, försöka hålla ut, för i slutändan så är det kanske något jobbigt som man behövde ta sig igenom, för att kunna bli starkare i sig själv.

Hur som helst, humöret är inte på topp och både känslor och tankar dalar rätt kraftigt nu men jag vet att det går över, jag vet att jag fixar det.

Om hoppet försvinner så kan jag alltid snegla ner på högerfoten och påminnas om att allt går att klara, hur tufft det än är, bara man fortsätter framåt. Vem kunde tro att jag skulle tatuera mig i fredags liksom? Det är så himla värt det och jag kommer bära den med stolthet och vetskap om att jag har viljan när jag vill, att jag har världens bästa bästis och att det aldrig är värt att ge upp.

Nu ska jag ta och göra annat, försöka se nån film eller något, dricka en kopp te och bara ta det lugnt. Vi hörs folket, ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: E

vad tatuerade du? :)

2010-10-10 @ 21:13:48
Postat av: Jossse

Jag säger bara det; helt rätt tänkt :)

2010-10-11 @ 07:59:08
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0