Söndag

Helvete vad flitig jag har blivit på att blogga. Ibland blir det till och med mer än ett inlägg om dagen, ovanligt. Däremot så kommer väl snart perioden då jag inte skriver nåt på typ en hel vecka, det får ni också stå ut med.

I fredags var det en riktigt trevlig utekväll. Jag har ju som sagt en riktigt fin klass, alla är så himla goa och sociala. Igår blev det återigen en utekväll, även fast det kanske hade varit skönt att bara ligga i soffan och se på någon film och äta något gott. Vi träffades några från klassen i en lokal och körde lite förfest, sedan bar det av till NH igår också. Jag är faktiskt glad att jag gick ut igår också. Trots att man var rätt opepp så blev det en riktigt rolig kväll ändå.

Idag ska jag vara duktig och städa av. Linnéa jobbar den här helgen, kväll. Tror att hon jobbar från 15-22, stackarn. Därför ska jag ta och vara duktig och städa så hon slipper bry sig om det. Har redan tagit disken och nu ska jag gå lös med dammsugaren och städa toalett och kök. Ska tvätta ikväll också, känner mig riktigt effektiv!

Imorgon är det dags att starta på ett nytt moment i skolan och efter det ska vi laga middag och dricka gott med basgruppen, längtar! Det känns som att den här veckan kommer att vara som en mjukstart eller åtminstone hoppas jag det. Man är faktiskt fortfarande lite sliten sedan tentaplugget och själva tentan.

Näe, nu ska jag ta tag i städningen. Måste nog cykla och handla lite sen också. Ska försöka unna mig att se någon film eller så också, det tycker jag att jag är värd!

Två dagar till min bästis kommer, det ska bli riktigt ncie =D

Vi hörs! KRAMAR


Förra helgen jag var hemma, det var en riktigt bra kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0