Sovmorgon?

Har ni någon gång varit med om att jag struntar i en sovmorgon? Nja, kanske inte riktigt. Men idag är det ju faktiskt så att jag kan offra mig, Jossi dyker upp om kanske en halvtimme och då kan det ju vara smart om man är vaken liksom. Det ska bli kul, nog för att jag kommer att vara i skolan en del, men jag tror nog att det går bra ändå :)

Man blir ju nästan rädd när man tittar ut och ser hur mycket det blåser. Igår höll jag på att blåsa in i räcket med cykeln, bara en sån sak liksom. Hur frustrerande är det inte också att hur mycket man än trampar så känns det som att man inte kommer någonstans? Väldigt frustrerande med tanke på att jag inte har en ynka växel som jag kan växla ned till.

För övrigt har jag nog inte sovit speciellt mycket i natt, ingenting vad jag kan minnas. Jag kan inte förstå att det blir så, när jag var jättetrött hela dagen igår och faktiskt var väldigt trött när jag la mig igårkväll. Har någon en förklaring på det är den personen välkommen att träda fram liksom.

Hur som helst så ska jag ta och fika nu. Börjar 10.15 idag med föreläsning fram till klockan tolv. Efter det är det lunch, sedan ska vi ha handledning med läraren och sist men inte minst ska vi justera några smågrejer på vårt senaste grupparbete, så det bara är att lämna in det igen och få det bortgjort. Det var då inte mycket som skulle ändras, så det tar säkert inte många minuter.

Blir till att handla senare, det ekar nästan i kylskåpet. Vi hörs! :) Kramar


Blir oth senare också, kommer ju nytt avsnitt idag ;)

Kommentarer
Postat av: Josseeee

Och gissa vem som kommer att sitta bänkad framför datorn när hon kommer hem..? ;) (JAG!)

2010-10-06 @ 08:23:14
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0