Speciella stunder

Det finns vissa stunder i livet som är mer speciella än andra. Just såna stunder får mig att uppskatta livet mer än vad jag gör i vanliga fall. Såna där speciella stunder som får en att må bra inombords, får en att uppskatta det man har lyckats med hittills och de bra människorna och sakerna man har runtomkring sig.

Igår var det nog en sån kväll och mer än så behöver jag nog inte säga.

Nu tänkte jag sedan skriva att det finns folk som borde skjutas och så, men då skulle jag väl mest skrämmas. Så jag skriver det inte. Man ska ju respektera alla människor och så vidare, det har jag alltid tyckt och jag måste nog fortsätta hålla fast vid det. Däremot kan jag säga att jag har svårt att respektera vissa, men när jag känner så, så är det faktiskt rätt allvarligt.

Jag har en bra dag idag. Solen skiner, det är rätt varmt ute och jag funderar faktiskt på att ta en promenad. Kände att jag nog skulle hoppa över det idag, men samtidigt så måste man ju ta vara på det fina höstvädret när det väl är här. Det dröjer nog inte länge till det börjar snöa och bli riktigt kallt, vi är ju trots allt snart inne i november. Selmis blir nog överlycklig också och eftersom klockan bara är två så är det kanske en idé att ge sig ut ändå.

Är det inte otroligt hur segt det kan kännas att vissa veckor går? Jag menar, när man är i skolan och jobbar så går tiden rätt snabbt. När man är hemma, som jag mestadels är nu, så hinner man med så himla mycket och ändå går inte veckorna speciellt snabbt. Det är två veckor till jag och Jossi (bönan) åker till Egypten och det känns verkligen som att tiden går i snigelfart. Men den som väntar på något gott, den väntar ju oftast för länge, men vafan :) Snart så.

Näe, nu har jag bestämt mig för att jag ska ta och gå ut ändå. Lite frisk luft, människans bästa vän som sällskap och skönt väder, det kan ju inte slå fel.

Ikväll ska jag ta och mysa med Carro! Det var inte igår och det ska bli riktigt härligt. Det blir väl idol, lite (mycket) gott att äta till det och en hel del mysprat :) En bra kväll väntar alltså även ikväll :) Sköt om er! Kramar :)


Så sjukt grymma tjejer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0