Tenta!

Nu ska jag snart iväg och skriva min livs första tenta. Det är delade känslor, ibland känns det som att man har bra koll och ibland känns det som att man skulle ha läst mer. Men vad kan man göra åt det nu? - Ingenting. Man får gå dit, sätta sig och göra sitt bästa och då får det bära eller brista. Förhoppningsvis bär det, så slipper man en omtenta. Ska verkligen ge mig fan på det här och göra mitt bästa, något mer kan man inte göra.

Nu ska jag ta och fika, andas lite djupa andetag och packa ner något gott i väskan. Kanske några godisar som man fick med posten igår? Det är då minsann riktigt kul att få brev, önskar att man fick det typ hela tiden, det blir som en liten kick.

Efter klockan 13 idag kan man släppa allt det här. Då får det bli tentafest senare och sen bara njuta av att kunna vara ledig några dagar! Veckan som kommer kan inte bli annat än bra heller. Det känns bra i magen!

Vi hörs! Kommer kanske något inlägg senare, you never know ;)

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0