Tisdag

Idag blev det en kort dag på universitetet. Linnéa frågade om det var en viktig föreläsning som jag behövde gå på, eftersom jag inte kände mig speciellt motiverad och tänkte att jag i så fall hade kunnat stanna hemma. Jag tänkte att det kunde vara bra att gå dit, den var ju ändå bara två timmar och man kunde säkert lära sig något. Nu i efterhand hade jag kunnat stanna hemma och gjort vettigare saker. I en timme pratade han enbart om vad som stod på powerpointen, vilket hade gjort att jag kunnat läsa den själv sedan.

Jaja, har i alla fall varit där och efter det cyklade jag och Josse ner på stan en sväng. Jag var in på Swedbank och fixade med CSN, skönt att det är bortgjort och Josse gjorde något annat ärende ;) Spännande minsann. Hittade även en annan sak som jag köpte, något mer tänker jag inte uttala mig om det men jag tror att det blir nice :D

Nu ska jag ta och läsa lite, sedan ska jag duscha och bege mig för att träffa basgruppen klockan 17. Ikväll är det Allstar och Holland-Sverige som gäller, det blir nog en riktigt rolig kväll. Kanske inte lika roligt att vi har föreläsning klockan 9 imorgon, men man får väl vara skötsam (vilket jag alltid är så).

Ha det bra folket. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0