Tisdag

Imorse hade jag ställt klockan på 8 och har varit vaken sen INNAN dess. Jag vet faktiskt inte riktigt vad det är med mina sömnvanor. Igår natt gick det ju liksom bra att sova, men inte nu. Skitsamma.

Nu har jag i alla fall hunnit duscha och ska snart packa ihop mina grejer. Det är mest kläder som ska packas, nästan bara kläder faktiskt. Efter det ska jag koka pasta till matlådan och bege mig till skolan och träffa basgruppen. Vi ska äta middag ikväll, det verkar som att det blir potatisgratäng och fläskfilé, inte helt fel alltså!

Imorgon blir jag väl hämtad om jag har tur och är snäll. Blir nog rätt skapligt så det är väl därför jag tänkte vara smart att packa allt idag så jag slipper kliva upp ännu tidigare imorgon för att göra det. Ibland lyckas jag tänka smart, men det är ibland det.

Nu ska jag ta och göra ett ryck. Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0