Tisdag

Idag passade jag på att sova ut en stund, dock inte för länge eftersom man blir så himla seg då. När jag klivit åkte jag och tog ut hunden i skogen igen. Det är rätt skönt att gå den där rundan på några km, man känner sig på något vis piggare i kroppen och Selmis klagar ju inte heller direkt.

Igårkväll var jag ute och gick med min bästis, det blev en riktigt skön runda. Var även ut till minneslunden en sväng och tände några ljus innan jag åkte hem och bara slappade.

På torsdag ska jag nog fixa träningskort också. Det känns skönt om man kommer igång och motionerar lite, kroppen mår ju faktiskt bättre då. Det är väl inte riktigt bestämt om det blir på Spegeln eller ACTIC som jag kommer att skaffa, men träning som träning.

Senare verkar det också som att det blir en prommis med bönan (som mamma alltid säger). Det är ju rätt behagligt ute idag faktiskt, 6.2 grader på termometern och snudd på solsken. Inte blåser det heller.

Nu ska jag ta och göra lite nytta. Längtar dock rätt bra till Egypten nu (vilket ni kommer att få höra i ett par veckor framöver)! Vi hörs :) Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0