Tisdag

Idag har jag inte gjort många knop. Hade ställt klockan på halv tolv men var vaken innan dess, så jag hann i god tid äta frukost och göra mig klar inför dagens möte med basgruppen. Det gick snabbt att gå igenom det vi skulle och vi bokade in tillfällen att ses inför de kommande veckorna.

Idag har jag även kikat över vårt förra arbete som skulle korrigeras lite, så nu är det snart bara att skicka in det igen. Sitter här och försöker motivera mig själv till att börja läsa en bok som vi ska ha seminarium på sedan, så det är väl det jag ska försöka göra idag - läsa.

Jossi kommer först imorgon, det blir nog bäst så med tanke på att jag ändå är i skolan 10-15 imorgon, plus lite tid efter det med gruppen. Så hon kommer imorgn eftermiddag någon gång så jag tänkte vänta med handling till dess, så kan man ju hjälpas åt att bestämma mat och sånt, för det är ju kanske inte min starka sida egentligen ;)

Måste ju skriva en rad om Mohamud med, som var så himla snäll och följde mig hem till dörren igår så jag slapp gå hem själv i mörkret, tack :) Och Josse, jag hade inga bilder på oss, de hade ju du, om du inte minns ;)

Vi hörs :D KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0