Torsdag

Som ni ser har jag haft bättre saker för mig än att blogga, Jossi har ju nämligen varit här :)

För att lugna alla där hemma så lever jag inte alls bara på gröt och korv, jag kan laga massor med mat! (I alla fall några rätter till).

Imorgon blir nog en bra dag. Det blir en tur här på stan i Umeå för diverse ärenden och sedan bär det av hem till Härnösand för att umgås med nära och kära, jag behöver väl inte ens säga att jag längtar grymt mycket :D'

Men jag har absolut inget att klaga över de senaste dagarna heller, det har varit rätt lyxigt att ha min bästa här ett par dagar, verkligen :) Underbarare kan ni ju leta efter, men ni kommer inte att hitta någon :)

Nu ska jag ta och packa ihop mina grejer och efter det blir det väl till att sova :)

Vi hörs :) Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0